Selasa, 11 September 2018

1. Tentukan, adakah anak-anak anda lebih senang pada waktu pagi atau waktu petang untuk perjalanan yang jauh? Walau apa pun waktunya, anda haruslah merancang perjalanan anda berdasarkan mood anak anda. Bagi kami, anak-anak kami tidak sesuai untuk perjalanan waktu pagi; mood mereka lebih baik jika kita meninggalkan rumah selepas 2:00 petang.
2. Penuhkan kereta anda dengan makanan ringan kegemaran anak-anak dan juga untuk semua orang, walaupun ibu bapa, bekas sejuk dengan air yang banyak dan minuman kegemaran, pensel warna, krayon, sebuah buku mewarna, buku pelekat, permainan perjalanan, dan jurnal perjalanan untuk kanak-kanak yang lebih tua.
3. Bawa bersama Gameboys & permainan, CD peribadi / pemain kaset (walaupun untuk anak-anak kecil), dan anda boleh mendapatkan buku-buku di atas pita dari perpustakaan.
4. Pertimbangkan pemain DVD mudah alih, ini menjadikan 5 atau 6 jam sehari kelihatan seperti 2 jam. Ia juga memotong banyak perhentian di kawasan rehat kerana anak-anak terlalu asyik menonton filem.
5. Untuk mengelakkan kesukaran menyeret beg pakaian untuk setiap orang ke hotel hanya untuk 1 perhentian malam, ambil satu beg pakaian dan letakkan baju seluruh ahli keluarga untuk 3 hari seterusnya. Dengan cara ini anda mengambil satu beg pakaian di dalam setiap tiga hari.
6 . Bawa bersama alas meja yang ringan untuk makan tengah hari di luar di tempat perhentian.
7. Pastikan anda membawa kamera digital anda. Anda akan dapat mencipta kenangan seumur hidup.
8. Dapatkan poskad dari setiap destinasi utama di sepanjang jalan.
Semua kanak-kanak adalah berbeza tetapi secara amnya tidak memandu sejauh yang orang dewasa boleh pergi dalam satu hari.
9. Cuba untuk mengekalkan perjalanan kereta dari 6-8 jam pada setiap masa.
10.Jangan isikan bahagian dalam kereta yang sesak menyebabkan kurang ruang untuk anak-anak. Sebaliknya, pertimbangkan satu bekas di atas kereta untuk simpanan barang-barang anda.

Dapatkan Promosi Tekini : https://www.facebook.com/klezcarampang/


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

OPEN BOOKING (8-14 APR 2019)